Tuesday, June 5, 2012

Proteinpulver og andre sosiale katastrofer

Det krever mye kjøkkenhelting å ha en strikt diett på legens ordre, men den kjøkkenheltinga er stort sett ikke almenngyldig nok til å være bloggbart her, synes jeg. Folk er jo interessert i ting som er relevant for DEM, er de ikke? Men å være med når jeg ler av meg sjøl kan vel alle:

- Jeg står foran kjøkkenskapet mitt og oppdager at vi har ikke mindre enn seks forskjellige typer proteinpulver. Åherregud, jeg har blitt en sånn en.

- Jeg forsøker å forklare en slektning som har invitert meg på middag hva jeg faktisk kan spise, må gi opp, og foreslår at jeg skal ta med noe sjøl.

- Jeg er på svenskehandel på jakt etter Den Rare Maten og har fyllt handlevogna så mye at de andre svenskehandlerne ler og peker. De. Andre. Svenskehandlerne.


Joda, jeg er en kjøkkenhelt fortsatt, det er bare ikke den slags heltedåder en høster medaljer for.

1 comment:

Anonymous said...

Veldig interessant å lese, jeg skal skrive en blogg som meg selv.