Wednesday, January 27, 2010

Kyllinggryte med et hint av vanilin

Det var ikke godt, nei... Men det kunne gått verre. Jeg hadde laget en liten enkvinnsporsjon med kyllingbiter surret i olje og smør m løk, purre og resten av cherrytomatskåla. Litt urtesalt.... Hm... vi (Wilson og jeg) tar litt av den melkefrie lettfløten fra Gogreen. Ikke like god som oatly, men... Oæææh! Jeg hadde kjøpt en vanilinsaus i Sverige fra Gogreen, så lite god at jeg hadde glemt at den var der.
Jeg fikk spadd opp det meste og det var som sagt bare en hint tilbake. Man skal ikke være redd for å prøve nye ting, venner, men nå har jeg prøvd dette for dere. Jeg spiste den opp og den var fortsatt mye bedre enn mye rart fra f.eks Fjordland. eller Mac Donalds.
Men neste gang står jeg over.

TILFØYELSE 29. JANUAR
Jeg er ingen rosa blogger, men uansett iler jeg med å tilføye at ingen av de nevnte merkevarene har jeg fått smaksprøve på. Jeg regner ikke med at noen av disse produsentene har hørt om kjøkkenhelter. Jeg nevner produkter jeg liker og ikke liker fordi jeg synes det er greit at man kan lese om produktnavn uten at kommersielle interesser er inne i bildet.

Og så minner jeg dere på å lese på innholdsdeklarasjonen når dere kjøper buljong. Det FINNES buljongterninger uten snmaksforsterker.

No comments: